środa, 21 sierpnia 2013

Trzy opcje

Niedawno pokazywałam Wam [Tu] małe sutaszowe kolczyki. Jak już wspominałam, mi samej bardzo się podobają, więc spróbowałam zrobić je także w innych opcjach.

Jeśli dobrze się im przyjrzycie, zobaczycie, że różnią się nie tylko kolorami, ale także ułożeniem sznurków. Poza tym mają w różnych miejscach sztyfty, tak, że są względem siebie do góry nogami :) Różowe wiecie już jak wyglądają, pozostałe też sfotografuję na modelce, żebyście wiedzieli o co mi chodzi ;)




Który kolor i który wzór Wam najbardziej przypadł do gustu?

11 komentarzy:

  1. Śliczna maleństwa! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się te biało-niebiesko-różowe. :D Szkoda, że nie mogę nosić takich kolczyków od pewnego czasu. :( Wyglądają fantastycznie. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie możesz Agatko?

      Usuń
    2. Mam uczulenie jakieś paskudne.

      Usuń
    3. to możemy spróbować z srebrnymi sztyftami :) będę robiła takie dla Mamy, to dam Ci do przetestowania :*

      Usuń
  3. Granatowo czarne!
    :)

    OdpowiedzUsuń