niedziela, 8 września 2013

A w podziękowaniu... mam dla Ciebie bransoletkę :)

Już pisałam na facebooku, że jest u mnie kryzys... przeprowadziłam się do nowego mieszkania i nie mam internetu! Czekam, aż technik znajdzie dla mnie trochę czasu w kalendarzu :( i jak tu żyć? jak blogować? ;)
Na szczęście na wszystko jest sposób... a przy okazji można wypić pyszną kawę w Coffeeheaven.
Wybaczcie mi jeśli po tym poście będziecie czuć niedosyt, ale moja osoba towarzysząca przestępuje z nóżki na nóżkę i czeka kiedy skończę :)


To bransoletkę, którą zrobiłam dla Agatki w podziękowaniu za pomoc nad wyglądem bloga. To dzięki niej jest taki ładny ;)




Przy okazji, moja sutaszowa bransoletka doczekała się zdjęcia "w praktyce" ;)

Mam nadzieję, że kolejny post będę mogła napisać w bardziej sprzyjających warunkach :) Pozdrawiam Was cieplutko :* Udanego tygodnia!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo się cieszę, że Ci się podoba, Agatko :*

      Usuń
  2. Bardzo elegancka bransoletka. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia Libester Blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z oźnieniem, ale pędzę do CIebie. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Fajna ta bransoletka, nada kolorów jesiennym szarościom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na nowy post :)

    P.

    OdpowiedzUsuń