środa, 27 listopada 2013

Zapraszam na Cukierka :)


Jest mi bardzo miło zaprosić Was na moje pierwsze Candy. Do zdobycia są kolczyki jak te poniżej, w dowolnym kolorze.



JEŚLI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W ROZDANIU, ZAPOZNAJ SIĘ Z PONIŻSZYMI ZASADAMI:

1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga i zostawić mi informację pod jakim nickiem/nazwą go      obserwujesz. Będzie mi bardzo miło jeśli polubisz także mój profil na facebooku.

2. Jeśli posiadasz bloga, możesz umieścić na nim informację o Candy (w postaci podlinkowanego baneru).

3. Twoim zadaniem jest umieścić w komentarzu pod tym postem informację, w jakich (maksymalnie 3)    kolorach chciał/a byś dostać kolczyki. 

4. Jedna osoba może udzielić tylko jednej odpowiedzi.

5. Zwycięzca zostanie wybrany losowo i otrzyma kolczyki w zgłoszonym przez siebie kolorze

6. Konkurs potrwa do szczęśliwego piątku 13-tego, czyli 13.12.2013 r, do godziny 24:00

7. Zwycięzcę wylosuję 16.12.2013 r i poinformuję o wygranej na blogu. Jeśli osoba ta nie zgłosi się w  przegiągu 3 dni, losowanie odbędzie się ponownie.

8. Zastrzegam sobie prawo do zmian regulaminu.


Powodzenia! :)

8 komentarzy:

  1. ja, ja, ja :D Obserwuję jako Justine ;) a na Facebooku lubię jako Justyna Przybyszewska :P Wszystkie są prześliczne, ale chciałabym najbardziej powalczyć o granatowo-czarne, o ile chodzi tylko o te powyższe kolory. Piękne byłyby też beżowo-brązowe... :) za chwilę umieszczam info na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako Edziiiaa ;)
    Czarno-pomarańczowe ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. witam,uwielbiam kolory szarości z czernią,szkoda bo nie mam przebitych uszu
    justka145@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie szkodzi, możemy zrobić je np. w formie klipsów :)

      Usuń
    2. ok,jak wygram,to będę happy!

      Usuń
  4. zielony, niebieski i ciemnoniebieski - chodzi mi o kolory pawia ;) nie mam bloga, ale udostępniłam informację o rozdaniu na fb i polubiłam profil na fb

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako tina23232
    Lubie jako Justyna Łach
    a kolor to fioletowo- czarne

    OdpowiedzUsuń