poniedziałek, 27 maja 2013

Kolorowe Hopeczkowe

Dzisiaj mam Wam do pokazania sutaszowe kolczyki, które zrobiłam dla mojej koleżanki. Chciała Ona, żeby były podobne do tych:




Monika znalazła je w internecie, TU macie link do nich.  Miałam zrobić coś podobnego, ale oczywiście nie takiego samego. Postanowiłam zmniejszyć ilość drobnych koralików oraz "zawinięć". Oto efekt mojej pracy:


Przyznam szczerze, że pierwszy raz zszywałam więcej niż 3 sznurki, więc było trochę ciężko. Wydaje mi się, że mimo to, wyszło całkiem przyzwoicie i równo :)


Na koniec, na życzenie "klientki", zawiesiłam na dole łezkę (przepraszam za słabą jakość zdjęcia):


Jak Wam się podobają? Myślicie, że zbyt podobne do tych, znalezionych przez Monikę?

P.S. Tematem kolejnego wyzwania Kreatywnego Kufra jest Tanzania. Mam już pewien pomysł na bransoletkę :) jeśli mi wyjdzie tak, jak wygląda w mojej głowie, to będzie fantastyczna! :D Ale może macie jakieś skojarzenia z tym krajem, jako inspiracje dla mnie? :)

Pozdrawiam Was!
Olga

6 komentarzy:

  1. "Będzie fantastyczna" - oby to nie była zuchwałość, ale spełniona obietnica ;P Czekamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety... utknęłam na tej bransoletce. Może kiedyś uda mi się ją skończyć.

      Usuń
  2. Czy można u ciebie zamówić takie kolczyki? I ile to by kosztowało? Nie mam na myśli identycznych, powiedzmy inne kolory, ale wielkość tych powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne że można :) Napisz mi maila, to się dogadamy :) olgak.jura@gmail.com <- na tego najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kolczyki, widzę u nas podobne pasje :)

    OdpowiedzUsuń