czwartek, 5 grudnia 2013

Sutasz na okrągło

Kolejne sutaszowe kolczyki. Zrobione na zamówienie dla Ani. Ma ona krótkie włosy i niebieskie oczy, więc od razu wiedziałam, że mogę poszaleć z długością i kolorem
Bardzo ciężko jest mi ostatnio robić dobre zdjęcia. Po pierwsze, jak wracam z pracy jest już ciemno (jak do niej wychodzę jest jeszcze ciemno), zdjęcia są nieostre, a kolory momentami przekłamane. Po drugie, mam wrażenie, że takie białe tło jest już trochę nudne i monotonne. Muszę poszukać nowych inspiracji i coś zmienić. Może macie jakieś propozycje?



Wcześniej robiłam podobny wzór, jednak nie miałam aparatu, a nie chciałam Wam pokazywać takich "byle jakich" zdjęć. Ale pomyślałam, że dla porównania tych dwóch par mogę jedno wybrać. 
Na początku byłam z nich średnio zadowolona. Nie byłam pewna czy te kolory w ogóle się "lubią". Moje zdanie zmieniło się, po ich założeniu. Wyglądają ślicznie, choć są takie niepozorne :)


Przypominam Wam, że chcę komuś podarować kolczyki w dowolnie wybranym przez zwycięzcę kolorze!


2 komentarze: